понедельник, 1 июля 2013 г.

«Սիրում եմ քեզ իմ շատ երկար սպասված, բայց գտնված երազ:»

Կյանքում լինում են հրաշքնե՞ր կարծում եմ այո հրաշքներ շատ են ուղղակի դրանք հարկավոր է գտնել ու էլ երբեք չկորցնել :Դու իմ կյանքի շատ սպասված հրաշքն ես դու իմ գտնված երազնես ես, քեզ շատ եմ սպասել ես քո մասին տարիներով եմ երազել ու հավատացել, որ մի օր իմ կյանքում մի հրաշք տեղի կունենա, ես գտա քեզ դու իմ կողքին ես, սիրում եմ քեզ կյանքիցս շատ մենք երջանիկ ենք :Շնորհակալ եմ եզ Տեր, որ նրան ինձ արաժանացրիր, ես նրան իմ կյանքից շատ եմ սիրում , նա իմ միակ լուսավոր կետն է ,որ սպասում էի խավարից հետո :Երբեք չեմ ուզում քեզ կորցնել մնա իմ կողքին հավետ ես էլ ոչմի հրաշքի չեմ սպասում դու իմ կյանքի միակ ու հավիտենական հրաշքնես մնա իմ կողքին հավետ :Առանց քեզ կյաքն անիմաստ կթվա, առանց քեզ հավատս կկորչի, էլ հրաշքներեն չեն լինի ու ես նորից կմանամ այն անհույս աղջնակը, որը առաջ ոչնչի չէր հավատում, նա միայն սպասում էր, որ մի օր նա էլ երջանիկ կլինի ինչպես մյուսները:Հիմա ես գտա քեզ իմ հրաշք , դու միայն իմն ես :«Սիրում եմ քեզ իմ շատ երկար սպասված, բայց գտնված երազ:»

Комментариев нет:

Отправить комментарий